Rowenta RH20C7 X-Force Flex 9.60 Aqua RH20C7 Steelstofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta RH20C7 X-Force Flex 9.60 Aqua RH20C7 Steelstofzuiger op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Sylvia 25-01-2024

Prima steelstofzuiger voor een snelle opfrisbeurt

We waren al enige tijd op zoek naar een fijne draadloze stofzuiger en hadden ons oog laten vallen op de stofzuigers van Rowenta en dan specifiek deze versie in verband met de dierenharenborstel en de vriendelijke prijs.

Wij gebruiken deze stofzuiger nu enkele weken en weten vrij goed wat voor ons fijn is en wat aandachtspunten zijn. We gebruiken de stofzuiger naast onze bedrade versie. Deze is toch echt een stuk sterker qua zuigkracht en qua hondenharen opzuigen van het losse redelijk hoge vloerkleed dat we hebben. Deze X-Force Flex 9.60 is vooral goed voor het tussendoor stofzuigen op een glad oppervlak. Qua geluid is deze niet te luidruchtig zolang je niet de turbo gebruikt. Deze heb je ook niet nodig op hout, parket, laminaat en tegels is mijn ervaring. De accu is ook prima voor een stofzuiger erbij en je zal zien dat je hem vaak ook pakt voor ruimtes waar het een gedoe is om met snoer aan te modderen.

Gewicht is prima. De accessoires zijn van een betere kwaliteit dan ik had verwacht en de stofzuiger voelt vrij stevig aan. De dweil vind ik weinig toevoegen. Deze is niet nuttig als je dieren hebt. Gebruik je enkel bij een kleine vlek. Met zand of haren wordt het een grotere smeerboel, voor een snelle opfrisbeurt van een enkele modderpootafdruk is het voldoende.

Je kan de stofzuiger ook als kruimeldief gebruiken. Ik vind het zelf fijner om de steel er op te houden.
Het Oplaadstation is aan de muur te bevestigen en dat werkt prima, Je kan hem zo makkelijk laden door de stofzuiger in de houder te plaatsen. Bij ons past de stofzuiger met laadstation in de meterkast.

Pluspunten

• Kruimeldief
  • Laadstation
  • Kruimeldief
  • Laadstation

s************@h********** 22-01-2024

Tijd besparen met stofzuigen en dweilen tegelijk.

Fijne steelstofzuiger met dweilfunctie. Door de lampjes zie je het vuil ook goed liggen. De stofzuiger is licht van gewicht en erg wendbaar. Je krijgt er veel accessoires bij voor diverse oppervlakken. Mijn eerste steelstofzuiger waar ik erg tevreden over ben. Ideaal dat je hiermee tijd bespaart door stofzuigen en dweilen te combineren.

Pluspunten

• Lampjes op stofzuiger
  • Dweilfunctie

Minpunten

• Geen telescopische steel

s*****@o********** 17-01-2024

Top stofzuiger

Dit is een van de beste stofzuigers die ik al ooit gebruikte. Zeker met onze 4 huiskatten is dit echt een topper. De kattenkorrels die naast de kattenbak terecht komen zuigt hij probleemloos op. De stofzuiger is ook zeer aangenaam in gebruik daar het een echt lichtgewicht is. Ook zijn er verschillende hulpstukken zijn zeker een pluspunt, voor elk probleem is er wel een oplossing. Een van de nadelen is wel de beperkte tijd dat je de stofzuiger kan gebruiken op volle zuigkracht, ik schat deze op 10 minuten. Ook plezant is natuurlijk de dweilfunctie, is opnieuw werk/tijd gespaard. Eindconclusie is dus een top stofzuiger

Pluspunten

• zuigkracht
  • lichtgewicht

Minpunten

• batterij

Jay 16-01-2024

Als nieuwe eigenaar van de Rowenta X-Force Flex 9.60 Aqua RH20C7 ben ik zeer tevreden over mijn aankoop.
Deze steelstofzuiger combineert behoorlijke prestaties met handige functies, waardoor stofzuigen een fluitje van een cent wordt. Het moderne design van de stofzuiger spreekt me aan.
Met zijn slanke vorm en flexibiliteit manoeuvreert hij handig door elke hoek en onder meubels.
Het lichte gewicht zorgt voor comfortabel gebruik, tijdens de schoonmaak.
De diverse accessoires zoals kieren zuigmond en handige functies (ledverlcihting voor donkere plekken), en natuurlijk de mogelijkheid om vloeistoffen op te zuigen, maken deze stofzuiger multifunctioneel.
Door de krachtige zuigkracht en de flexibele kop met Aqua-technologie worden diverse ondergronden, bij mij tegels en parket grondig gereinigd.
De veelzijdigheid van deze stofzuiger maakt een geschikt voor alle oppervlakken in huis.
Dankzij de batterijduur hoef je je geen zorgen te maken over het halverwege moeten opladen.
De X-Force Flex 9.60 Aqua RH20C7 gaat lang genoeg mee om mijn huis (100m2) in één keer schoon te maken. .
Het led-display geeft duidelijk de resterende batterijduur aan en waarschuwt wanneer het stofreservoir vol is. een goeie keus voor wie op zoek is naar een krachtige, flexibele en gebruiksvriendelijke steelstofzuiger.
Hij maakt het schoonmaken efficiënt en moeiteloos, en de diverse functies tillen mijn gebruikerservaring naar een hoger niveau.

Pluspunten

• multi functioneel
  • flexibel

Melanie Niewenhuijse 15-01-2024

Prachtige, zeer functionele steelstofzuiger

Wat een bijzondere ervaring om deze steelstofzuiger te testen! Bij het uitpakken heb ik me verbaasd over get lichte gewicht van deze multifunctionele stofzuiger. Hij weegt precies 1 kilo en daarmee maakt hij stofzuigen tot een koud kunstje. Het lampje dat gaat branden als je zuigt is heel prettig waardoor je precies ziet waar je nog moet stofzuigen. De stofzuiger maakt niet veel geluid en zorgt er zelf voor dat je van een gladde vloer naar een kleed verplaatst dat er een extra boost komt waardoor je beter zuigt. Jammer is dan wel dat het lichtje uitgaat waardoor je niet goed ziet wat je op zuigt.

Je kunt ook zelf de boost aanzetten waardoor je extra zuigkracht hebt dat werkt met een handige hendel. Bijgeleverd ook 2 stoffiltertjes die je kunt afspoelen en kunt hergebruiken. Het stof wordt opgevangen in een wat klein bakje waardoor je dat toch regelmatig moet verschonen. De dweilfunctie werkt ook prima, waarbij je keuze hebt uit een grote dweil en een kleintje voor bijvoorbeeld de bank.

Pluspunten

• Licht van gewicht
  • Lampje bij stofzuigen
  • Extra boost

Minpunten

• Klein stofbakje
  • Maakt wat lawaai bij boost

d*************@h********** 10-01-2024
Zeer fijne steelstofzuiger! Licht gewicht, zeer bewegelijke kopstuk waardoor je makkelijk in alle hoekjes komt. Licht sensor vind ik onwijs handig. Ook afneembare handstofzuiger en gemaak met het opzetten van alle stukken is een plus punt - kind kan het doen 😉 al met al heel tevreden! Wel belangrijk om rekening te houden dat het qua kracht geen “gewone” stofzuiger is. Dus je moet wel even paar extra eroverheen gaan 😉

Andrej25! 09-01-2024

Top apparaat

Wat een mooie, goede degelijke steelstofzuiger met veel accessoires. Super licht en best stil in gebruik. Laad snel op, en heel wendbaar door t hele huis. De zuigkracht js prima voor harde vloeren, voor tapijt moet echt de boostknop aan; maar dan is de batterij zo leeg. Het legen van het stofreservoir is super makkelijk; al met al een heel fijn apparaat, zo fijn dat ik meteen eeb tweede heb gekocht voor de verdieping.

Pluspunten

• Wendbaar
  • Licht

Minpunten

• Boost gaat accu snel leeg

AafkeKo 05-01-2024

Snelle stofzuiger

Prima stofzuiger met dweilfunctie.
Met de normale kop heb je zelfs een lampje waardoor je het stof op de grond goed zien.
De accu is wel snel leeg.

Pluspunten

• Super geluid
  • Dweilen en stofzuigen in 1

Minpunten

• Accu snel leeg
  • Redelijk duur

Toine 05-01-2024

Een zeer goede en wendbare steelstofzuiger met dweilfunctie

De voet is heel wendbaar, waardoor je makkelijk in alle hoekjes kan komen. De lampjes voorop de voet zijn super handig maar ook heel confronterend. Nu zie je pas echt goed hoeveel stof er ligt, ondanks dat je denkt dat het best schoon is.
Voor mij hadden er nog wel wat meer lampjes op mogen zitten en misschien ook wat hoger. Dan heb je toch wat verlichting als je bijvoorbeeld tegen de plinten aan het stofzuigen bent.
Ook is hij heel makkelijk te gebruiken om het plafond te ontdoen van viezigheid door de voet er af te halen maar de stang te laten zitten. Het is super handig dat de uiteinden van zowel de standaard mond als de verlengde stang zijn voorzien van een borstel. Dan hoef je die dus niet steeds er apart op te zetten.
Het knikken van de steel om onder het bed en de kast te stofzuigen werkt ook heel makkelijk.
De dweilfunctie werkt ook goed, maar als de vloer erg vuil is, adviseer ik wel eerst met de gewone stofzuigermond te stofzuigen.
Ook moet je goed in de gaten houden dat je altijd eerst met de voorkant van de stofzuigermond over het vuile vloergedeelte gaat als je niet eerst heb gestofzuigd. Normaal gesproken ben ik gewend om alle richting op te dweilen en mezelf de ruimte uit te werken. Nu moet je echt met de stofzuigen van je af dweilen. Dat vergt net even een andere techniek en moet je je aandacht er meer bijhouden.
Voor een licht vervuild oppervlakte werkt het prima. Anders zou ik adviseren om apart te stofzuigen en te dweilen.
De accuduur is wat beperkt om in één keer heel het huis te stofzuigen en je moet goed in de gaten houden of het vuilreservoir niet vol zit omdat ze relatief klein is. Maar dat is een kleine moeite.
Ik heb soms het idee dat hij meer op turbostand zou moeten zuigen, maar dat is een gevoel want door de roterende borstels wordt de vloer prima schoon.
Ook zou het gevoelsmatig makkelijker zijn om de turbostand vast te kunnen zetten. Nu moet je hem vasthouden. Maar als je hem vastzet gaat de accu natuurlijk minder lang mee.

Maar al met al ben ik zeer tevreden met deze steelstofzuiger.

Pluspunten

• lichtgewicht
  • wendbaar

Minpunten

• beperkte accu
  • klein opvangreservoir

Lindy 03-01-2024

Luid! Maar je ruimt een hoopje zooi fluitend op.

Het gewicht is heerlijk! Ontzettend fijn dat er licht in de zuigkop zit. De stofzuiger is een bijna-alles-kunner. De batterij is net zoals bij andere draadloze stofzuigers niet fantastisch, maar goed genoeg. Je pakt 'm zo even van de lader af om een hoopje kruimels op te zuigen en na te dweilen! Voor degende die audiosensitief zijn: draag een koptelefoon als het echt moet. De stofzuiger is luid!

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Licht
  • Strak design
  • Zo te pakken

Minpunten

• Luid
  • Batterij

Kristina88 03-01-2024

Geweldige stofzuiger!

We hebben de stofzuiger al een paar weken, en hebben deze al uitgebreid kunnen testen. Het is ontzettend handig in gebruik, lekker licht en de zuigkracht is prima. De accu gaat lekker lang mee en door het lage gewicht is het nu zo makkelijk om de trap te stofzuigen! De dweilfunctie hebben we nog niet geprobeerd. Tot nu toe erg tevreden.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Licht in gewicht

Joël 03-01-2024

Goede stofzuiger

Deze stofzuiger mogen testen. Wat opvalt is dat je hem super makkelijk installeert . Hier heb je geen handleiding voor nodig . Ook de accessoires zijn makkelijk en handig in gebruik en het zijn er veel. De borstel voor huisdieren is erg krachtig een ideaal. En ook het dunne lange mondstuk is handig voor gleuven en kieren. Het apparaat is zeer licht en wendbaar. De kracht vooral met de boost functie valt mij zeker niet tegen. Ook heb ik er al twee keer mee gedweild met het dweilopzetstuk. Met deze functie gaat de batterij wel snel leeg. Maar als je snel en draadloos je huiskamer wil dweilen, dan werkt het perfect. Je dweil wel koud. Het apparaat stoomt niet. Dus tegen een stoomreiniger kan het niet op. Als de stofzuiger een accu had die langer mee ging en niet zo lang aan de lader hoefde had hij een 10 gekregen. Pluspunt wel is de flexibele stang waardoor je makkelijk onder de bank en stoelen kan zuigen

• Krachtig
  • Dweilfunctie

Minpunten

• Accu gauw leeg

D***ous 02-01-2024

Dweilen super

De stofzuiger is echt fijn, dat je hem halverwege kunt kantelen om even onder de bank en kast te stofzuigen is super fijn. Daarnaast is het dweilen ook echt een stuk makkelijker, en dat met een hond is super fijn! Het enige nadeel is, is dat het opvang bakje voor vuil klein is en snel vol zit. Met een harige hond is dat wel een nadeel en moet je hem tussendoor snel legen.

Pluspunten

• flexibiliteit
  • zuigkracht
  • Lampje in de stofzuiger mond

Minpunten

• Opvangbak is aan de kleine kant

m**********@h********** 29-12-2023
Mijn gedachten over de handige stofzuiger voor snelle opruimklusjes: Fijn, maar met een klein hobbeltje Als ‘’moeder van 2 kids’’ was ik op zoek naar een snelle oplossing voor kleine rommel en kruimels. Deze stofzuiger leek precies wat ik nodig had voor die spontane opruimklusjes. Over het algemeen ben ik blij met mijn aankoop, maar er is één klein dingetje dat me soms in de weg zit. Het is geweldig dat deze stofzuiger zo handzaam is. Als ik snel iets wil opzuigen, grijp ik gewoon naar dit compacte bovenste gedeelte. Maar, en hier komt het struikelblok, zodra ik stop, lijkt alles er weer uit te vallen. Dit is wel erg vervelend, dan ligt alles meteen weer op de grond. Ondanks dit kleine issue zuigt de stofzuiger echt goed. Het is alsof 'ie alles in een oogwenk opslokt. En voor mij is het niet bedoeld als vervanging van je reguliere stofzuiger, maar eerder als een handige aanvulling voor die momenten waarop je geen zin hebt om het grote geweer erbij te halen. Wat betreft het uiterlijk, deze steelstofzuiger ziet er best chic uit. Ik bedoel, kijk naar de foto! Het voelt een beetje als het hebben van een stijlvol accessoire en je kunt hem prima ophangen in de kast. En oh, de accessoires! Serieus, het lijkt wel alsof ik een gereedschapskist voor het huishouden heb gekregen. Grote, kleine, en alles daartussenin. Ik ben geen schoonmaak Queen, maar het is wel handig om voor elke klus het juiste opzet stuk te hebben. Kortom, als je op zoek bent naar een handige helper voor die snel-opruim-momenten, is deze stofzuiger het overwegen waard. Je kunt ook ideaal stofzuigen en dweilen in een, dit gaat ook echt goed. Bovendien, als je net als ik katten hebt, is het goed om te weten dat deze stofzuiger alle kattenharen zonder moeite opzuigt, zelfs van het tapijt

Geweldige steel stofzuiger 27-12-2023

Geweldige steel stofzuiger

Het is een super Fijne stofzuiger en dweil , hij pakt de haren echt heel goed van een kleed was echt verbaast erover. Het lampje in de stofzuiger mond is heel fijn en soms ook schrikken (hoe je vloer eruit ziet haha) de accu gaat hier lang genoeg mee om alles te zuigen en hij is ook snel opgeladen . Ook heel fijn het is ook een kleine kruimeldief en makkelijk om de trappen mee te doen en ook voor de binnen kant van de auto .
Dweilen doet die ook heel goed het is niet zo nat als met een gewone dweil . Deze steel stofzuiger zijn wij heel tevreden over , eerder 1 gehad en toen besloten om toch de gewone stofzuiger te gebruiken . Nu we deze rowenta hebben mogen testen hebben wij geen moment spijt gehad dat we heb nu in ons bezit hebben .

Pluspunten

• Booster functie
  • Lampje in de stofzuiger mond
  • Gaat lang genoeg mee de accu
  • Accu snel opgeladen
  • Zuigt alle haren van het kleed

Jorana 23-12-2023

Fijne sterke stofzuiger

Nu een paar weken de stofzuiger gebruikt en deze bevalt reuze goed!
Ik ben echt heel tevreden over de zuigkracht (had deze niet zo sterk verwacht) en ook de opzet borstels erbij zijn erg fijn.
De dweil functie valt wel een beetje tegen, maar had hier eerlijk gezegt ook niet hele hoge verwachtingen van.
De stofzuiger is niet zwaar en heel makkelijk in gebruik. Ik raad hem zeker aan

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Accessoires erbij
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Dweil functie iets minder
  • Accu snel leeg

Jansentjes 23-12-2023

Fijn apparaat

De eerste indruk was was een giga doos met veel accessoires. Heel veel.
Rustig uitgepakt en alles doorgelezen.
Fijn een draadloos apparaat! Het is een fijn design, licht, hanteerbaar en wendbaar. Goed lengte voor mij, (ik 1.77), dus sta niet te ver gebogen.
Makkelijk in gebruik, niet te veel knopjes, gewoon aan/uit en turbo stand. Het wisselen van de hulpstukken, ja de vele hulpstukken, gaat soepel en simpel. Ook het "dweilen" op het laminaat is nu een makkie. Tank vullen en gaan!
Door het lampje zie je het stof/vuil liggen, wat soms ook een nadeel is....je ziet alles. Accu is klein en niet zwaar, gaat wel snel leeg. De hondenharen pakt deze steelstofzuiger moeiteloos mee uit de bank met het daarvoor bestemde hulpstuk.
Schoonmaken en leegmaken is ook erg simpel. Dus al met al een simpel, degelijk apparaat.
Geen snoer tijdens het stofzuigen!

Pluspunten

• Draadloos
  • wendbaar
  • licht in gebruik
  • veel verschillende opzetstukken
  • simpel te bedienen

Minpunten

• accu is toch snel leeg
  • klein opvangreservoir